Modele biznesowe

Modele biznesowe

Celem szkolenia jest omówienie zagadnień marketingowych związanych z komunikowaniem modelu biznesowego firmy dla klientów docelowych jak też aspektów technicznych zarządzania modelem biznesowym w firmie. W wyniku warsztatu uczestnicy mają podnieść swoją świadomość związaną z konsekwencjami komunikowanej wartości dodanej na wyniki finansowe swojej firmy. Warsztat ma jednoznacznie pokazać jaki wpływ ma deklaracja Wartości dodanej dla klienta na politykę cenową firmy.

wpa_off:
post_grid_post_settings:
a:10:{s:9:"post_skin";s:4:"flat";s:19:"custom_thumb_source";s:93:"http://cib.lodzkie.pl/wp-content/plugins/post-grid/assets/frontend/css/images/placeholder.png";s:17:"font_awesome_icon";s:0:"";s:23:"font_awesome_icon_color";s:7:"#737272";s:22:"font_awesome_icon_size";s:4:"50px";s:17:"custom_youtube_id";s:0:"";s:15:"custom_vimeo_id";s:0:"";s:21:"custom_dailymotion_id";s:0:"";s:14:"custom_mp3_url";s:0:"";s:20:"custom_soundcloud_id";s:0:"";}

Log In

Create an account